Asterix: Sídlo bohov
premiéra: 05. 03. 2015
OBSAH A FOTOGRAFIE K FILMU
Július Cézar je výborný stratég a vodca, ktorý doposiaľ nenašiel nikoho, kto by ho porazil. Iba hŕstka nepoddajných Galov sa naďalej vysmieva priamo do tváre slávneho rímskeho orla a odoláva jeho vojnovým výpadom. Teraz má však Cézar geniálne pomstychtivý plán, ako sa drzých Galov zbaviť raz a navždy: zviesť jednoduchých dedinčanov čarom civilizácie v podobe veľkolepých rímskych stavieb. Teda ide o kompletné vyrúbanie lesov a výstavbu „mramorákov“ (predchodcov dnešných panelákov)… ale rozhodne s honosným názvom – Sídlisko Bohov. Ibaže Asterix a Obelix svoju malú dedinku, ukrytú v hlbokom lese, plnú chutných diviakov, nadovšetko milujú. Predsa nedopustia, aby sa z ich milovaného domova stal turistický skanzen. Musia nakopnúť svoj dôvtip a pokúsiť sa prefíkaného Cézara v tejto podlej bitke poraziť…
- ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 2097, 1079] displayWindow (box2i): [0, 0, 2097, 1079] lineOrder (lineOrder): Increasing Y nuke/node_hash (string): „f5b9f272deb9d776“ pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 =Channels= B (half) G (half) R (half)
- ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 2097, 1079] displayWindow (box2i): [0, 0, 2097, 1079] lineOrder (lineOrder): Increasing Y nuke/node_hash (string): „1eef736fc687fd5e“ pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 =Channels= B (half) G (half) R (half)
- ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 2097, 1079] displayWindow (box2i): [0, 0, 2097, 1079] lineOrder (lineOrder): Increasing Y nuke/node_hash (string): „bb3dfee5e9585385“ pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 =Channels= B (half) G (half) R (half)